Servis
Typy oprav
Záruční oprava:
Na sluchadlo poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od data prodeje sluchadla koncovému uživateli. Datum prodeje sluchadla je lékařem zaznamenáno do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla.
Záruka je neplatná při chemickém, mechanickém, či tepelném poškození sluchadla uživatelem, dále při zatečení ušním mazem či jinou tekutinou. Záruka se vztahuje na všechny poruchy nezaviněné uživatelem sluchadla.
Pozáruční oprava:
Sluchadlo po záruce je opraveno podle stanoveného postupu servisního místa. Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí vašeho sluchadla k opravě bez zbytečného čekání.
Doporučujeme základní údržbu sluchadel:
- Sluchadla denně vysoušejte.
- Filtry a hák měňte každé 2-3 měsíce.
- Pravidelně kontrolujte hadičku, v případě ztvrdnutí/prasknutí požádejte o její výměnu.
- Používejte pouze baterie určené do sluchadel (zinko-vzduchové).
Více informací o údržbě najdete v rubrice Údržba sluchadel nebo Časté dotazy.
Centrální servis
Centrální servis je součástí pobočky v Brně (kompletní oprava všech typů sluchadel):
REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno
tel. pobočka: +420 513 033 852
tel. servis: +420 513 034 273
e-mail: servis.phonak@reja.cz
Provozní doba:
Dopoledne | Odpoledne | |
Pondělí | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 17:30 hod |
Úterý | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Středa | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Čtvrtek | 8:00 - 12:00 hod | 13:00 - 16:00 hod |
Pátek | 8:00 - 11:30 hod |
Servisní místa
Jak správně zaslat sluchadlo do servisu
Níže popis postupu, jak správně zaslat sluchadlo do opravy pomocí pošty či jiného dopravce.
- Ujistěte se, že vlastníte sluchadlo značky Phonak. Informaci zjistíte z uživatelské příručky, servisního pasu sluchadla nebo z dokladu o koupi od lékaře.
- Stáhněte si průvodku k servisu a řádně ji vyplňte - viz odkaz níže Průvodka ke stažení.
- Alternativou k bodu 2 je sepsání průvodního dopisu, který bude obsahovat Vaše jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu a popis závady. Kontakty jsou důležité pro infomování klienta o ceně opravy a následnému zpětnému zaslání opraveného sluchadla.
- Připravte si sluchadlo, záruční list/servisní pas sluchadla, řádně vyplněnou průvodku k servisu nebo průvodní dopis, pevnou krabičku a výplňový materiál na vystlání krabičky.
- Vše řádně zabalte a pošlete jakoukoliv přepravní společností. Doporučujeme zásilku pojistit ve výši přibližné ceny sluchadla.
- Zašlete na adresu centrálního servisu nebo nejbližší pobočky REJA spol. s r. o.
Upozornění: Produkty značky Phonak jsou zdravotnické prostředky. Před jejich použitím si pečlivě pročtěte návod k použití a informace, které se vztahují k bezpečnému používání.